Zapraszamy 6 września 2020 r. do Parku Etnograficznego w Tokarni na jedną z największych imprez folklorystycznych "Święto Chleba'. Impreza jest przepiękną podróżą po obrzędowości ludowej związanej ze świętem plonów. Trzonem wydarzenia są liczne pokazy obrzędowe. Tradycyjnie zaprezentujemy pokaz "Okrężne" czyli moment przekazania wieńca dożynkowego jako symbolu podziękowania za obfite plony dla Państwa na włościach, uruchomimy zabytkowy wiatrak z Dębna, gdzie zaprezentowany zostanie przemiał zboża. W Zagrodzie ze Szczepanowic będzie można spróbować swoich sił w mieleniu zboża w żarnach oraz młóceniu cepami oraz obejrzeć działanie kieratu konnego oraz mechanicznego młócenia zboża przy użyciu młockarni a także silnika spalinowego Deutz. Przyjadą do nas wystawcy z pieczywem i wyrobami cukierniczymi. Imprezie towarzyszyć będzie kiermasz rękodzieła ludowego. Na naszej scenie zaprezentują się zespoły i kapele ludowe z naszego województwa.
INFORMACJA DLA WYSTAWCÓW
Rezerwację stoiska należy wykonać z wyprzedzeniem.
Deklaracja udziału w imprezie powinna zostać przesłana na formularzu zamieszczonym poniżej, elektronicznie (e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), listownie (Dworek Laszczyków w Kielcach, ul. Jana Pawła II 6, 25-025 Kielce) lub faksem (41 344-50-08).
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa na tydzień przed imprezą. Udział w imprezie oznacza akceptację Regulaminu Najmu Stoisk. Miejsca ekspozycyjne będą udostępniane w dniu imprezy od godziny 7.30.
Muzeum Wsi Kieleckiej zastrzega sobie możliwość wyboru wystawców.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY NAJMU STOISKA (plik .pdf)
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY NAJMU STOISKA (plik .doc)
REGULAMIN NAJMU STOISK (plik. pdf)
ZARZĄDZENIE W SPRAWIE ZASAD SPRZEDAŻY WYROBÓW ALKOHOLOWYCH (plik .pdf)
KONTAKT DLA WYSTAWCÓW
Filip Kryczka
Koordynator Sekcji Organizacji Imprez
tel. kom. 783-022-000
tel. 41 344-92-97 wew. 113
fax. 41 344-50-08
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dawid Sobura
specjalista ds. marketingu
tel. kom. 510-095-580
tel. 41 344 92 97 wew. 113
fax. 41 344-50-08
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Rafał Kowalik
specjalista ds. marketingu
tel. 41 344 92 97 wew. 113
fax. 41 344-50-08
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014 – 2020