Regulamin uczestnictwa w Jarmarku Agroturystycznym
Regulamin Konkursu Kulinarnego "Wiejskie Czekadełko"
Regulamin Konkursu "Etno Błyskotka"
INFORMACJA DLA WYSTAWCÓW
Rezerwację stoiska należy wykonać z wyprzedzeniem.
Deklaracja udziału w imprezie powinna zostać przesłana na formularzu zamieszczonym poniżej, elektronicznie (e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.), listownie (Dworek Laszczyków w Kielcach, ul. Jana Pawła II 6, 25-025 Kielce) lub faksem (41 344-50-08).
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa na tydzień przed imprezą. Udział w imprezie oznacza akceptację Regulaminu Najmu Stoisk. Miejsca ekspozycyjne będą udostępniane w dniu imprezy od godziny 7.30.
Muzeum Wsi Kieleckiej zastrzega sobie możliwość wyboru wystawców.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY NAJMU STOISKA (plik .pdf)
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY NAJMU STOISKA (plik .doc)
REGULAMIN NAJMU STOISK (plik. pdf)
ZARZĄDZENIE W SPRAWIE ZASAD SPRZEDAŻY WYROBÓW ALKOHOLOWYCH (plik .pdf)
KONTAKT DLA WYSTAWCÓW
Filip Kryczka
Koordynator Sekcji Organizacji Imprez
tel. kom. 783-022-000
tel. 41 344-92-97 wew. 113
fax. 41 344-50-08
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Dawid Sobura
specjalista ds. marketingu
tel. kom. 510-095-580
tel. 41 344 92 97 wew. 113
fax. 41 344-50-08
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Rafał Kowalik
specjalista ds. marketingu
tel. 41 344 92 97 wew. 113
fax. 41 344-50-08
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014 – 2020