INFORMACJA DLA WYSTAWCÓW
Rezerwację stoiska należy wykonać z wyprzedzeniem.
Deklaracja udziału w imprezie powinna zostać przesłana na formularzu zamieszczonym poniżej, elektronicznie (e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), listownie (Dworek Laszczyków w Kielcach, ul. Jana Pawła II 6, 25-025 Kielce) lub faksem (41 344-50-08).
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa na tydzień przed imprezą. Udział w imprezie oznacza akceptację Regulaminu Najmu Stoisk. Miejsca ekspozycyjne będą udostępniane w dniu imprezy od godziny 7.30.
Muzeum Wsi Kieleckiej zastrzega sobie możliwość wyboru wystawców.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY NAJMU STOISKA (plik .pdf)
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY NAJMU STOISKA (plik .doc)
REGULAMIN NAJMU STOISK (plik. pdf)
ZARZĄDZENIE W SPRAWIE ZASAD SPRZEDAŻY WYROBÓW ALKOHOLOWYCH (plik .pdf)
KONTAKT DLA WYSTAWCÓW
Filip Kryczka
Koordynator Sekcji Organizacji Imprez
tel. kom. 783-022-000
tel. 41 344-92-97 wew. 113
fax. 41 344-50-08
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dawid Sobura
specjalista ds. marketingu
tel. kom. 510-095-580
tel. 41 344 92 97 wew. 113
fax. 41 344-50-08
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Rafał Kowalik
specjalista ds. marketingu
tel. 41 344 92 97 wew. 113
fax. 41 344-50-08
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014 – 2020