INFORMACJA DLA WYSTAWCÓW
Rezerwację stoiska należy wykonać z wyprzedzeniem.
Deklaracja udziału w imprezie powinna zostać przesłana za pomocą formularza online.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa na tydzień przed imprezą. Udział w imprezie oznacza akceptację Regulaminu Najmu Stoisk. Miejsca ekspozycyjne będą udostępniane w dniu imprezy od godziny 7.30.
Muzeum Wsi Kieleckiej zastrzega sobie możliwość wyboru wystawców.
REGULAMIN NAJMU STOISK (plik. pdf)
ZARZĄDZENIE W SPRAWIE ZASAD SPRZEDAŻY WYROBÓW ALKOHOLOWYCH (plik .pdf)
KONTAKT DLA WYSTAWCÓW
Filip Kryczka
Koordynator Sekcji Organizacji Imprez
tel. kom. 783-022-000
tel. 41 344-92-97 wew. 113
fax. 41 344-50-08
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dawid Sobura
specjalista ds. marketingu
tel. kom. 510-095-580
tel. 41 344 92 97 wew. 113
fax. 41 344-50-08
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Rafał Kowalik
specjalista ds. marketingu
tel. 41 344 92 97 wew. 113
fax. 41 344-50-08
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014 – 2020